Μετά από επιθυμία πολλών συναδέλφων να παρακολουθήσουν τους Σκηνικούς Αγώνες Θεάτρου «Ολύμπια τα εν Δίω» μαζί με τους μαθητές των σχολείων τους στο αρχαίο θέατρο του Δίου, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι, όσα σχολεία επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν χωρίς χρηματική επιβάρυνση τις παραστάσεις και τις παράλληλες εκδηλώσεις, ώστε οι μαθητές να αποκομίσουν μία μοναδική εμπειρία παιδαγωγικού περιεχομένου ως προς το πολιτιστικό και καλλιτεχνικό πεδίο.

olympia.doc

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΟΥ & ΤΕΧΝΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
www.culture.uoi.gr
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Η Επιτροπή Λόγου και Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στo πλαίσιo του
κύκλου «Φόβος»,

διοργανώνει εκδήλωση
με αφετηρία τις Ευμενίδες του Αισχύλου


α. Επιτέλεση:

Α' Στάσιμο - Ευμενίδες του Αισχύλου σε χορογραφική απόδοση της ομάδας
μελέτης αρχαίας όρχησης και μελοποίηση του αρχαίου λόγου του Δημήτρη Λέκκα
Συμμετέχουν τα μέλη της ομάδας μελέτης αρχαίας όρχησης του θεάτρου "Δόρα
Στράτου":
Σβετλάνα Βόλκοβα, Ελένη Γιακουμάκη, Αφροδίτη Γιαννιού, Λίλλυ Καραδήμα, Μαρία
Κουντούρη, Όλγα Παπαχρυσοστόμου, Βάνα Τουλουπάκη, Ελένη Τουλουπάκη, Μαρία
Τσατσούλα

Διδασκαλία χορού και κίνησης: Άννα Λάζου Διδασκαλία τραγουδιού και
προσωδίας: Δημήτρης Λέκκας


β. Στρογγυλό τραπέζι:

Φοίβος-Φόβος. Η φοβία της νέας Ελλάδας για την αρχαιοελληνική ετερότητα
Δημήτριος Λέκκας, Διδάκτορας Μαθηματικών, συνθέτης και μουσικός

Η σημασία της λέξης "φόβος" στον τραγικό λόγο Μαρία Κέκκου, Δρ Θεατρολογίας
Πανεπιστημίου Αθηνών, συγγραφέας - Σχολική Σύμβουλος

Φόβος, Αποξένωση και Θεραπεία στον τραγικό χορό: το παράδειγμα των Ευμενίδων
του Αισχύλου Άννα Λάζου, Λέκτορας Ανθρωπολογικής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου
Αθηνών - Σκηνοθέτις

Τα άκρα της Οικουμένης και οι κάτοικοί τους: Αναπαραστάσεις του φόβου έναντι
της ετερότητας από την εθνογραφία και την αγγειογραφία Ασπασία Παυλοπούλου,
δρ Ιστορίας του Ludvig Maximilian Πανεπιστημίου του Μονάχου, εκπαιδευτικός,
διδάσκουσα 407, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου


Σάββατο, 8 Ιουνίου, 20.30

Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας»
Φουαγιέ και Αίθουσα Α΄- Ισόγειο.


ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Για πληροφορίες
κα. Σοφία Πέγκα
Γραμματέα της Επιτροπής Λόγου & Τέχνης
τηλ. 2651007257, 6946088758

 
 
 
 

Attachments_201368.zip

 

Ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας Ευάγγελος Τζάνης σάς προσκαλεί στην Ημερίδα-Συναυλία αφιέρωμα στη ΡΟΚ Μουσική με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής που θα γίνει την Τετάρτη στις 19 Ιουνίου και ώρα 7:30 μ.μ. στην αίθουσα "ΠΑΝΘΕΟΝ" της Ηγουμενίτσας.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

 

                                                                          Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

                                                                                                         

                                                                                                                        Ευάγγελος Τζάνης

 

Αφισα μουσικης.doc

Πρόγραμμα_ΜΟΥΣΙΚΗΣ.doc

Αγαπητοί Χρήστες του Πανελληνίου Σχολικού δικτύου,


Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας 
Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος»,
στα πλαίσια του έργου "ΣΤΗΡΙΖΩ", υλοποιεί μια σειρά τηλεκπαιδεύσεων οι 
οποίες απευθύνονται στους
εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19, ΠΕ20) της Πρωτοβάθμιας και 
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αξιότιμη κυρία Χουλιάρα,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στο Γυμνάσιο Νέας Σελεύκειας, λαμβάνοντας αφορμή από δυσάρεστα επαναλαμβανόμενα γεγονότα.

ΑΡΙΘΜ. Φ.151/81483/B6/14-06-2013 ΕΓΚΥΚΛΙΟ  ΜΕ ΘΕΜΑ  "ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ  ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ  ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ  ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ 

 

ΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ_ΣΧΟΛΕΣ_ΚΑΙ_ΕΛΛΗΝΕΣ_ΤΟΥ_ΕΞΩ_ΤΕΡΙΚΟΥ_2013.doc

Attachments_2013617.zip

Η προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αγαίου ΕΔΩ

Από την ΕΛ.ΑΣ. ανακοινώθηκε η προκήρυξη για την εισαγωγή υποψηφίων ιδιωτών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων. Υπενθυμίζεται ότι οι επιτυχόντες  θα εγγραφούν στις οικείες σχολές κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015 - 2016.

Οι υποψήφιοι υποχρεούνται να υποβάλουν αυτοπροσώπως στα Αστυνομικά Τμήματα του τόπου κατοικίας ή διαμονής τους τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μέχρι και την 26-06-2013.
Μετά την ημερομηνία αυτή δεν γίνονται δεκτές αιτήσεις συμμετοχής.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ολόκληρη τη προκήρυξη

Σας ενημερώνουμε ότι τη Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013, θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του ΦΟΠ Παραμυθιάς ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:"Διέξοδοι και επαγγελματικές προοπτικές των αποφοίτων ΕΠΑΛ", η οποία διοργανώνεται από το ΚΕΣΥΠ Ηγουμενίτσας και το ΕΠΑΛ Παραμυθιάς. Δειτε ΕΔΩ τη πρόσκληση.

Ευοίωνο το μέλλον για την Ελλάδα γιατί διαθέτει πολύ καλά πρακτικά μυαλά

Elliniki Gnomi, 21 May 2013

Συνέντευξη με τον Ευάγγελο Τζάνη Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας.

Επιμέλεια: Βάσω Β. Παππά.

Vas_nikpap@yahoo.gr  

Ο Ευάγγελος Τζάνης, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας σπούδασε Φυσική στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το ίδιο πανεπιστήμιο με ειδίκευση στην Ηλεκτρονική Φυσική. Από το 1979 έως το 1983 εργάζεται στο εργαστήριο Γεωφυσικής Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ. Το 1984 διορίζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το 1992-1996, καθηγητής στο ΙΕΚ Ηγουμενίτσας, από το 1997-2007 Καθηγητής στο Τ.Ε.Ι Ηγουμενίτσας, από το 2000-2002, υπεύθυνος ΕΚΦΕ Θεσπρωτίας. Διετέλεσε υποδιευθυντής του Ελληνικού Γυμνασίου Μονάχου, υποδιευθυντής και Διευθυντής του 2ου ΓΕΛ Ηγουμενίτσας και από το 2007 έως σήμερα Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας. Έχει συμμετάσχει σε κεντρικά, ανώτερα περιφερειακά και περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών.

Κύριε Τζάνη, γιατί επιλέξατε την Φυσική ως επιστήμη; Με δεδομένο ότι οι θετικές επιστήμες έχουν προχωρήσει πάρα πολύ, πώς βλέπετε το μέλλον τους στην Ελλάδα σε σύγκριση πάντα και με τις διεθνείς εξελίξεις;

 

Η Φυσική είναι η βάση των επιστημών. Δεν είναι τυχαίο, ότι η αναζήτηση του ανθρώπου από αρχαιοτάτων χρόνων ήταν συνυφασμένη με την ερμηνεία των φυσικών φαινομένων. Θεωρώ ότι το μέλλον θα είναι ευοίωνο για την Ελλάδα γιατί διαθέτει πολύ καλά πρακτικά μυαλά, πρόθυμα να δώσουν λύσεις σε όλα τα προβλήματα. Ίσως, λόγω της οικονομικής συγκυρίας να μην μείνουν εδώ και να χρειαστεί να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό.

             Τι μάθατε ως βοηθός του καθηγητή Βασίλη Παπαζάχου στο πανεπιστήμιο;

Το βασικότερο πράγμα που έμαθα ήταν η υπευθυνότητα απέναντι στην εκτέλεσητης εργασίας, οι εντατικοί ρυθμοί εργασίας όταν και όπου αυτό απαιτήθηκε από τις εργασιακές και κοινωνικές συνθήκες ( όπως π.χ. στους σεισμούς), η μεθοδικότητα στην εργασία και η αποτελεσματικότητα στην επίλυση των προβλημάτων. Ύψιστο καθήκον κάθε ανθρώπου που υπηρετεί σε θέση ευθύνης είναι να διατυπώνει την επιστημονική αλήθεια προς τα όργανα λήψης απόφασης.

Πολλοί εκπαιδευτικοί ξεκινούν με άριστες προοπτικές και καταλήγουν έξω από τους στόχους τους. Ποια είναι τα «πρέπει» που επιβάλλεται να θέσει ένας νέος εκπαιδευτικός που ξεκινά σήμερα μια πορεία στο χώρο της εκπαίδευσης για να τα καταφέρει;

Πάνω απ? όλα επιβάλλεται να αγαπάει τη δουλειά που κάνει, να μην είναι αλαζόνας και υπερόπτης, να μην έχει την αίσθηση ότι γνωρίζει τα πάντα, να θέτει τον εαυτό του σε δεύτερη μοίρα και κυρίως να προτάσσει τις ανάγκες των μαθητών του. Με λίγα λόγια, πάνω απ? όλα να είναι λειτουργός, με όλη τη σημασία της λέξης. Επίσης, ένας εκπαιδευτικός, της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οφείλει να εκπαιδεύσει τους μαθητές του πώς να διαχειρίζονται την πληροφορία, δηλαδή να τους μαθαίνει πώς να αναζητούν και να φιλτράρουν τη γνώση.

Όταν ένας άνθρωπος νιώθει ικανοποιημένος με αυτό που κάνει, πιστεύετε πως αυτό φαίνεται και μέσα από τη δουλειά του; Είναι δηλαδή κάτι το οποίο τον επηρεάζει;

Βεβαίως. Όταν κάποιος είναι ικανοποιημένος από την εργασία του δεν αισθάνεταικόπωση, απεναντίας, του δημιουργούνται αισθήματα ευφορίας, ικανοποίησης, δημιουργίας, ψυχικής ηρεμίας, απαραίτητα για τη βελτίωση και την αύξηση της αποδοτικότητάς του. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο που οι μεγάλοι δημιουργοί έτρεφαν πάντα υπερβολική αγάπη γι? αυτό που έκαναν.

Η ζωή σας είναι συνυφασμένη με την εκπαίδευση. Στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης πιστεύετε ότι πλήττεται και η παιδεία; Αν σας ζητούσαμε μια κρίση για την παιδεία σήμερα, τι θα λέγατε; Πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί και τι θεωρείτε ότι επιβάλλεται να εξετάσει η κυβέρνηση;

Η παιδεία είναι μία ευρύτερη έννοια. Πέρα από το να μαθαίνουμε τύπους, να κάνουμε πράξεις και να διαβάζουμε, παιδεία είναι η κουλτούρα, ο πολιτισμός, η διαμόρφωση χαρακτήρα και ήθους. Η παιδεία μας εν μέρει πλήττεται και περνάει μια ιδιότυπη κρίση. Αφενός, πλήττεται η δομή και αφετέρου η οργάνωσή της. Η Πολιτεία, λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες και τους στόχους της ελληνικής κοινωνίας, επιβάλλεται να καταρτίσει ένα σχέδιο για το εκπαιδευτικό της σύστημα και να μην εφαρμόζει ξένα εκπαιδευτικά συστήματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην ελληνική πραγματικότητα. Οι εκάστοτε επιστημονικοί σύμβουλοι έχουν χρέος να προτείνουν στους κυβερνώντες το καλύτερο για τη χώρα και το έθνος.

Ποιος είναι ο πιο μεγάλος εχθρός ενός ανθρώπου που προϊσταται και θέλει να μείνει ακέραιος και πιστός στις ηθικές αξίες που πρεσβεύει;

Ο πιο μεγάλος εχθρός του είναι ο ίδιος ο εαυτός του όταν υπερεκτιμήσει τις ικανότητες του. Επίσης, στις μικρές κοινωνίες είναι η ζήλεια και ο φθόνος των ανθρώπων όχι τόσο του στενού εργασιακού του περιβάλλοντος όσο του ευρύτερου. Επομένως, για να παραμείνει κάποιος ακέραιος και πιστός επιβάλλεται να έχει κατά νου το παράδειγμα του Οδυσσέα με τις Σειρήνες.

Ζούμε σε καπιταλιστικές κοινωνίες όπου το αμερικάνικο δόγμα «money makes the world go round? επικρατεί (σε ελεύθερη μετάφραση: «τα λεφτά είναι το παν». Κατά τη γνώμη σας γιατί ο κόσμος τρομάζει τόσο με την οικονομική κρίση σήμερα;

Έχει αποδειχτεί ότι το χρήμα είναι κινητήριος δύναμη αλλά δεν είναι το παν για την ευτυχία του ανθρώπου. Πολλές έρευνες που είδαν το φως της δημοσιότητας καταδεικνύουν ότι τα παιδιά που έχουν τα πάντα στη ζωή τους δεν είναι ευτυχισμένα. Ο κόσμος τρομάζει από την κρίση διότι ιστορικά αποδεικνύεται ότι μετά από μια οικονομική κρίση μερικές φορές ακολουθεί εμπόλεμη σύρραξη, ενώ συνήθως παρατηρείται και έκπτωση των κοινωνικών αξιών. Εδώ ταιριάζει απόλυτα η παροιμία «ο λύκος με την αντάρα χαίρεται.»

Ασκείτε διοίκηση εδώ και αρκετά χρόνια. Ακόμη και σήμερα που οι γυναίκες έχουν κατακτήσει πάρα πολλά και έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου βλέπουμε να μην διεκδικούν ηγετικές θέσεις. Γιατί κατά τη γνώμη σας διστάζουν; Τις τρομάζει το κόστος, η σφοδρότητα των αντιπαραθέσεων, η ανδροκρατούμενη σκηνή εξουσίας;

Κατά τη γνώμη μου εκείνο που τις αποτρέπει είναι το μητρικό ένστικτο και το οικογενειακό καθήκον. Έχει αποδειχθεί όμως, ότι οι γυναίκες οι οποίες έχουν θητεύσει σε θέσεις ευθύνης έχουν αφήσει άριστα δείγματα γραφής.

Ποια είναι τα αγαπημένα μέρη της Θεσπρωτίας που ανατρέχετε, είτε νοερά είτε περιδιαβαίνοντάς τα όταν θέλετε να αποφορτιστείτε αλλά και όταν θέλετε να πάρετε ενέργεια;

Υπάρχουν πολλά μέρη στα οποία μπορεί κάποιος να αποφορτιστεί και να πάρει ενέργεια στη Θεσπρωτία. Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, προσωπικά αποφορτίζομαι κάνοντας μπάνιο στην θάλασσα σε οποιαδήποτε παραλία της Θεσπρωτίας γιατί είναι πανέμορφες , και πεζοπορία στο ελατοδάσος, στην Ελαταριά Σουλίου.

Δείχνετε άνθρωπος εργασιομανής, αποφασισμένος να πετυχαίνει τους στόχους του. Υπάρχει κάτι που να έχετε ονειρευτεί και να μην το έχετε αποκτήσει ακόμα;

Κάθε άνθρωπος ονειρεύεται πολλά στη ζωή του, άλλωστε αν δεν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχε και πρόοδος. Νομίζω ότι εκείνο το οποίο έχω ονειρευτεί και δεν έχω πραγματοποιήσει είναι η ολοκλήρωση της ερευνητικής και πανεπιστημιακής μου πορείας. Αναγκάστηκα να διακόψω για λόγους πέρα από τη θέληση μου, αν καιήταν η πρώτη μου επιλογή.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ_ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ_ΚΕΝΩΝ_ΜΟΥΣΙΚΟΥ_ΣΧ_ΟΛΕΙΟΥ_ΤΡΙΚΑΛΩΝ.docx

eeeek_param_prosklisi_endiaferontos_ekdromi_kerkyra.docx

Υποκατηγορίες