Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   

Κεντρικός Τηλεφωνικός Αριθμός

2665023777

Εκπαιδευτικών Θεμάτων - Πασχοδήμας Γιώργος 2665024562
   

Για εσωτερικό πληκτρολογείτε κατευθείαν το τριψήφιο μόλις απαντήσει στην κλήση σας ο τηλεφωνητής.

   

ΤΜΗΜΑ  - ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Εσωτερικό

Γραμματεία – Ριγανάς Κώστας

103

Τμήμα Μισθοδοσίας – Καυκά Αγγελική

105

Τμήμα Μισθοδοσίας – Βρύση Ευθαλία, Ζώτου Ευγενία

107

Τμήμα Προσωπικού – Καίσαρη Μαίρη

112

Τμήμα Διοικητικού – Σακαρέλη Ελπινίκη

109

Σχολικών Δραστηριοτήτων  - Τζόκας Σπύρος

114

Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων - Βέρμπη Μαριλένα

118

Τμήμα Πληροφορικής – Διαμαντής Σταύρος

101

Τμήμα Πληροφορικής (myschool, edata) – Τρίχα Καλλιόπη

113
   

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΗΠΕΙΡΟΥ

 

Ανάθεση Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Ευθύνης στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ηπείρου.

 

Σας ενημερώνουμε για τη νέα επικαιροποιημένη έκδοση της «Ειδικής Διοικητικής Κωδικοποίησης νομοθεσίας κατεπειγόντων μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 και αντιμετώπισης σχετικών προβλημάτων» με τη συντομογραφία «ΠΑΝΔΕΚΤΗΣ κατεπειγόντων ρυθμιστικών μέτρων». 

Στην τρέχουσα έκδοση περιλαμβάνονται 800 αριθμημένα νομοθετήματα που δημοσιεύθηκαν από την 25.1.2020 μέχρι και την 7.10.2020. 

Η τρέχουσα έκδοση συγκροτείται από οκτώ συνεχόμενους τόμους Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV, V, VI, VII και VIII, Παράρτημα Εγκυκλίων ανά Υπουργείο και Συνολικό Πίνακα Περιεχομένων για την ευχερέστερη περιήγηση στα νομοθετήματα μεταξύ των τόμων. Η έκταση του έργου αριθμεί πλέον περί τις 3.500 σελίδες. 

Ο ΠΑΝΔΕΚΤΗΣ δεν είναι πλέον δυνατόν να αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος λόγω του μεγάλου μεγέθους των αρχείων του. Είναι όμως διαθέσιμος διαδικτυακά στον ιστότοπο της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών στο σύνδεσμο:

https://www.secdigital.gov.gr/project/pandektis-katepeigonton-rythmistikon-m/

Στον ίδιο ιστότοπο είναι αναρτημένες και οι παλαιότερες εκδόσεις του ΠΑΝΔΕΚΤΗ ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της παρακολούθησης της ιστορικότητας των ρυθμιστικών παρεμβάσεων.

Υπενθυμίζουμε, όσον αφορά στα νομοθετήματα που καταγράφονται στον ΠΑΝΔΕΚΤΗ:

•Ότι εμφανίζονται στην ισχύουσα σε χρονολογική σειρά, στην ισχύουσα την 7.10.2020 μορφή τους, μετά από τυχόν τροποποιήσεις που έχουν υποστεί από μεταγενέστερα νομοθετήματα. 

•Σε κάθε νομοθέτημα υπάρχει υπερσύνδεσμος με το Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης στο οποίο δημοσιεύθηκε. 

•Κάτω από κάθε εξουσιοδοτική διάταξη σημειώνονται οι κατ΄ εξουσιοδότηση εκδοθείσες κανονιστικές πράξεις μέχρι την 7.10.2020. 

•Έχουν καταχωρηθεί, με τους αντίστοιχους συνδέσμους/υπερσυνδέσμους, ιδιαίτερης ρυθμιστικής χρησιμότητας σχόλια που αφορούν ερμηνευτικούς ή άλλους συσχετισμούς πεδίου εφαρμογής κλπ. μεταξύ διαφορετικών ρυθμίσεων. 

Η κωδικοποίηση αυτή επικαιροποιείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

 

Διευθυντής ΔΔΕ Θεσπρωτίας

Μητσιώνης Βασίλειος,
ΠΕ86 Πληροφορικής
 

 

Τμήμα Α Διοικητικού

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊσταμένη Τμήματος: Σακαρέλη Ελπινίκη ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού

Παπαδόπουλος Δημήτριος ΠΕ Διοικητικού, Ριγανάς Κωνσταντίνος ΔΕ Διοικητικών-Γραμματέων

Αρμοδιότητες:

α) την τήρηση του πρωτοκόλλου, αρχείου και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας

β) την οργάνωση και διεξαγωγή κάθε είδους εξετάσεων και διαγωνισμών,

γ) τη διαχείριση όλων των θεμάτων  που σχετίζονται με υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικές επισκέψεις, ανταλλαγές και εκδρομές μαθητών,

δ) τον έλεγχο της ισοτιμίας τίτλων αλλοδαπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

ε) την παραλαβή και διανομή διδακτικών βιβλίων, εποπτικών και οπτικοακουστικών μέσων και βοηθημάτων

ζ) τις σχολικές μεταβολές (ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση, προαγωγή, υποβιβασμός, μεταστέγαση, μετονομασία)

η) την τήρηση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού της Διεύθυνσης

θ) την επαλήθευση γνησιότητας τίτλων σπουδών και στοιχείων Π.Μ

ι) Χορήγηση αδειών διδασκαλίας σε φροντιστήρια και ΚΞΓ

 

 

Τμήμα Β Οικονομικού

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊστάμενος Τμήματος: Θεοχάρης Νικόλαος ΠΕ Πληροφορικής

Καυκά Αγγελική ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, Βρύση Ευθαλία εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ05, Ζώτου Ευγενία εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03

 

Αρμοδιότητες:

α) τη χορήγηση Μ.Κ.

β) την έκδοση των πράξεων μετακίνησης των εκπαιδευτικών και των διοικητικών υπαλλήλων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,

γ) την σύνταξη των καταστάσεων εξόδων κίνησης εκτός έδρας

δ) την προώθηση των οικονομικών θεμάτων και την εκκαθάριση δαπανών που αφορούν στην οργάνωση και διενέργεια των πάσης φύσεως εξετάσεων και διαγωνισμών

ε) την τακτοποίηση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής για δαπάνες αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,

ζ) τον έλεγχο των δαπανών μεταφοράς μαθητών

η) την παραλαβή και διάθεση των πάσης φύσεως υλικών και μέσων,

θ) την εν γένει στήριξη των υπηρεσιών και υπηρεσιακών συμβουλίων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σε οικονομικής φύσεως θέματα,

ι) την έκδοση αποφάσεων δέσμευσης πιστώσεων και την τήρηση και ενημέρωση Μητρώου Δεσμεύσεων,

ια) τον έλεγχο και την υποβολή δικαιολογητικών για την εκκαθάριση κάθε είδους δαπάνης, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4270/2014

 

 

 

Τμήμα Γ Προσωπικού

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊστάμενος Τμήματος: Γρηγορίου Σπυρίδωνας ΔΕ Διοικητικών-Γραμματέων

Καίσαρη Μαρία ΤΕ Διοικητικού Λογιστικής, Τσιάτσιου Ιλιάνα εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ86

 

Αρμοδιότητες:

α) θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών 

β) τη διοικητική υποστήριξη της λειτουργίας του υπηρεσιακού συμβουλίου που λειτουργούν στη Διεύθυνση

γ) τη διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης και της στελέχωσης αποκεντρωμένων δομών

δ) την υποστήριξη των διαδικασιών εκλογής των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια,

ε) τις διαδικασίες λύσης της υπαλληλικής σχέσης του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη διεκπεραίωση των διαδικασιών και την σύνταξη των φακέλων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συνταξιοδότηση υπαλλήλων,

ζ) την έκδοση των διοικητικών πράξεων για τη χορήγηση αδειών

η) τη διεκπεραίωση των διαδικασιών παραπομπής υπαλλήλων σε υγειονομικές επιτροπές

θ) τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης πάσης φύσεως προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,

ι) τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της διαδικασίας αξιολόγησης

κ) την εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου στο πάσης φύσεως προσωπικό αρμοδιότητας της Διεύθυνσης

 

 

 

Τμήμα Δ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊσταμένη Τμήματος: Δούκα Δέσποινα ΠΕ Πληροφορικής

Διαμαντής Σταύρος εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ86, Τρίχα Καλλιόπη εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ81

 

Αρμοδιότητες:

α) τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και λοιπών φορέων του δημοσίου που χειρίζονται τα επιμέρους τμήματα της οικείας Διεύθυνσης

β) την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών

γ) τη δημιουργία, οργάνωση και συντήρηση βάσεων δεδομένων,

δ) την κατασκευή, συντήρηση, διαχείριση ιστοτόπου και την παροχή υπηρεσιών επιπέδου 1 έως 4 μέσω αυτού,

ε) την υλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου για την ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα,

ζ) την ενημέρωση και διαχείριση μητρώου ψηφιακής υποδομής,

η) την υποστήριξη της συλλογής και επεξεργασίας στατιστικών στοιχείων

 

 

 

Τμήμα Ε Εκπαιδευτικών Θεμάτων

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊστάμενος Τμήματος: Πασχοδήμας Γεώργιος ΠΕ11

Χαντζάρα Δήμητρα εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ02, Βέρμπη Μαριλένα εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ07

 

Αρμοδιότητες:

α) θέματα εγγραφών, μετεγγραφών, φοίτησης και αξιολόγησης μαθητών

 β) ζητήματα εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας

γ) θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης, εξοπλισμού εργαστηρίων και λειτουργίας Εργαστηριακών Κέντρων

δ) τη διαίρεση τάξεων σε τμήματα

ε) θέματα ειδικής αγωγής

στ) την έγκριση της κατ’ οίκο διδασκαλίας

ζ) την εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας, πρόσθετης διδακτικής στήριξης και τη λειτουργία Φροντιστηριακών Τμημάτων

η) θέματα υγιεινής και ασφάλειας στις σχολικές μονάδες

θ) ζητήματα λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων

ι) τη διεξαγωγή μαθητικών διαγωνισμών

ια) την εποπτεία προγραμμάτων επαγγελματικού προσανατολισμού, σχολικών δραστηριοτήτων και καινοτόμων δράσεων και της δραστηριότητας των αντίστοιχων αποκεντρωμένων δομών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

ιβ) θέματα λειτουργίας Σχολικών Βιβλιοθηκών

ιβ.α) τον καθορισμό της περιφέρειας εγγραφής των μαθητών στις σχολικές μονάδες (χωροταξική κατανομή),

ιβ.β) την καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας της Διεύθυνσης

ιγ) την έγκριση των ωρολόγιων προγραμμάτων των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης

 

 

 

Ε.Κ.Φ.Ε

Νούσης Βασίλειος ΠΕ04.01

 

Αρμοδιότητες:

Έρευνα και η τεχνική και οργανωτική υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των φυσικών μαθημάτων καθώς και η παροχή συμβουλών για την οργάνωση των σχολικών εργαστηρίων στις σχολικές μονάδες της διεύθυνσης εκπαίδευσης τη λειτουργία των οποίων εποπτεύει.

 

 

 

Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αντωνάκης Θωμάς εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ11

 

Αρμοδιότητες:

Υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε θέματα σχολικών αθλητικών και συναφών δραστηριοτήτων, καθώς και σε θέματα που αφορούν στη διδασκαλία του μαθήματος Φυσικής Αγωγής.

 

 

 

Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τζόκας Σπυρίδωνας εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ86

 

Αρμοδιότητες:

Ενημέρωση των σχολείων σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, υποστήριξη και παρακολούθηση όλων των σχετικών προγράμματα των σχολικών μονάδων της περιοχής αρμοδιότητάς τους, παροχή κάθε δυνατής βοήθειας για την καλύτερη εφαρμογή τους και ενημέρωση για την ποιότητά τους.

 

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ηπείρου

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΗΠΕΙΡΟΥ
Ιστοσελίδα: https://blogs.sch.gr/pekesipeir/syntonistes/

 

Διεύθυνση: Ευκλείδη, Λαδοχώρι, Ηγουμενίτσα, 46100, Ελλάδα (Βρείτε μας στο ΧΑΡΤΗ)
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
   

Κεντρικός Τηλεφωνικός Αριθμός

2665023777

Εκπαιδευτικών Θεμάτων - Πασχοδήμας Γιώργος 2665024562
   

Για εσωτερικό πληκτρολογείτε κατευθείαν το τριψήφιο μόλις απαντήσει στην κλήση σας ο τηλεφωνητής.

   

ΤΜΗΜΑ  - ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

Εσωτερικό

Γραμματεία – Ριγανάς Κώστας

103

Τμήμα Μισθοδοσίας – Καυκά Αγγελική

105

Τμήμα Μισθοδοσίας – Βρύση Ευθαλία, Ζώτου Ευγενία

107

Τμήμα Προσωπικού – Καίσαρη Μαίρη

112

Τμήμα Διοικητικού – Σακαρέλη Ελπινίκη

109

Σχολικών Δραστηριοτήτων  - Τζόκας Σπύρος

114

Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων - Βέρμπη Μαριλένα

118

Τμήμα Πληροφορικής – Διαμαντής Σταύρος

101

Τμήμα Πληροφορικής (myschool, edata) – Τρίχα Καλλιόπη

113
   

 

Χάρτης ΔΔΕ Θεσπρωτίας

 

 

1. ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ  ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ (Μόνο για Δ/ντες σχολικών μονάδων και υπαλλήλους της Δ.Δ.Ε. Θεσπρωτίας)

 

 

2. ΔΙΑΦΟΡΑ

 

 

3. ΑΔΕΙΕΣ

 

 

4. ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ - ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

Υ.Α._για_σχολικές_εκδρομές_20883-ΓΔ4_12-02-2020_Φ.Ε.Κ._456_τ._Β13-02-2020.pdf

Ενημέρωτικό_σημείωμα_για_σχολικές_εκδρομές-μετακινήσεις.pdf

Υπόδειγμα_Έγγραφο_ενημέρωσης_Δ.Δ.Ε._για_εκδρομή_με_έγκριση_του_Συλλόγου_Διδασκόντων.docx

Αποφάσεις έγκρισης σχολικών εκδρομών από Διευθυντή Σχολικής Μονάδας

Φόρμες-υποδείγματα, κατά περίπτωση, Αποφάσεων εγκρίσεων σχολικών εκδρομών-μετακινήσεων από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων.
Απαιτείται η κατάλληλη συμπλήρωση-προσαρμογή, σύμφωνα με τα στοιχεία-δεδομένα της κάθε σχολικής εκδρομής-μετακίνησης.

 

 

5. ΕΝΤΥΠΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ

  1. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
  2. ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
  3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ
  4. ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΓΛΚ
  5. ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΕΑΔΥ
  6. ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΜΤΠΥ
  7. ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΠΔΥ
  8. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΑ
  9. ΑΙΤΗΣΗ_ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ.doc
  10. ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_ΓΙΑ_ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.doc

 

 

6. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ - ΠΔΕ - ΕΣΠΑ

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κατά την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας τους στο σχολείο που θα τοποθετηθούν οφείλουν:

1) να συμπληρώσουν τα συνημμένα έντυπα (το Απογραφικό Δελτίο, Υπεύθυνες Δηλώσεις, Αιτήσεις), με ημερομηνία την ημερομηνία που θα αναλάβουν υπηρεσία.

2) να προσκομίσουν:

(α) Πρόσφατες πρωτότυπες Γνωματεύσεις: α) Παθολόγου ή γενικού ιατρού και β) Ψυχιάτρου, είτε του Δημοσίου είτε ιδιωτών, με τις οποίες πιστοποιείται η υγεία και η φυσική και ψυχική καταλληλότητα των υποψηφίων εκπαιδευτικών να ασκήσουν διδακτικά καθήκοντα.

(β) Αντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας.

(γ) Πτυχίο σπουδών (στο οποίο να αναφέρεται ο βαθμός πτυχίου) και φωτοαντίγραφο του πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας όταν υπάρχει.Σε περίπτωση ξενόγλωσσου πτυχίου απαιτείται το ξενόγλωσσο πτυχίο, η μετάφραση του, η ισοτιμία/αντιστοιχία από το ΔΟΑΤΑΠ και απολυτήριο Λυκείου.

(δ) Μεταπτυχιακό/Διδακτορικό Δίπλωμα (εφόσον υπάρχει). Σε περίπτωση ξενόγλωσσου μεταπτυχιακού/διδακτορικού απαιτείται η φωτοτυπία του ξενόγλωσσου μεταπτυχιακού τίτλου, η μετάφραση του και η ισοτιμία/αντιστοιχία από ΔΟΑΤΑΠ.

(ε) Σεμινάριο 400 ωρών (εάν υπάρχει και μόνο για τις προσλήψεις της Ειδικής  Αγωγής)

(στ) Πιστοποιητικό έγγραφο για το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ. (φωτοτυπία εκκαθαριστικού ή Βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ)

(ζ) Α.Μ.Α. (Αριθμός Μητρώου Ασφάλισης) (π.χ. φωτοτυπία της 1ης σελίδας του Βιβλιαρίου Κοινωνικής ασφάλισης) και Α.Μ.Κ.Α.

(η) Αριθμός λογαριασμού τραπέζης (Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου τράπεζας όπου θα αναγράφεται καθαρά ο ΙΒΑΝ και ο αναπληρωτής θα είναι ο πρώτος δικαιούχος).

(θ) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (μόνο εάν είστε έγγαμοι ή/και με ανήλικα τέκνα). Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος ή υπηρετούντος τη στρατιωτική θητεία απαιτούνται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης ή υπηρέτησης.

(ι) Πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α (εάν υπάρχει)

(ια) Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας για κάθε έτος ξεχωριστά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (και όχι εκτυπωμένη συνολική προϋπηρεσία από το ΟΠΣΥΔ) ή άλλους φορείς.

(ιβ) Μηχανογραφημένη κατάσταση ενσήμων (από κατάστημα Ι.Κ.Α. ή από την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας από Τ.Ε.Ι. και Ι.Ε.Κ. (θα γίνονται δεκτές μόνο όσες αναγράφουν τις ώρες ανά μήνα και όχι συγκεντρωτικά ώρες ανά εξάμηνο). Βεβαιώσεις προϋπηρεσιών σε Ν.Π.Ι.Δ. ή άλλους φορείς θα γίνονται δεκτές μόνο όσες έχουν πλήρη στοιχεία (αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, η ιδιότητα με την οποία υπηρετήσατε, η σχέση εργασίας, το ωράριο εργασίας – πλήρες ή μειωμένο – η νομική μορφή του φορέα, η διάρκεια της προϋπηρεσίας, βεβαίωση που να αναφέρει ότι εμπίπτουν στις διατάξεις του Ν.4354/2015 κ.α.)

Για όλες τις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που καταθέτουν οι αναπληρωτές πρέπει να προσκομίσουν τα σχετικά ένσημα ή βεβαιώσεις ασφαλιστικού φορέα που αποδεικνύουν ότι για το χρονικό διάστημα για το οποίο προσφέρθηκε η προϋπηρεσία ήταν ασφαλισμένος/η.

(Για περίοδο ασφάλισης μέχρι 31/12/2001 υποβάλλονται τα Ατομικά Δελτία Εισφορών ή βεβαίωση του ΙΚΑ όπου αναγράφεται η χρονική περίοδος ασφάλισης, ο συνολικός αριθμός ημερών ασφάλισης, το ονοματεπώνυμο του εργοδότη και η δραστηριότητά του. Για περίοδο ασφάλισης από 01/01/2002 και μετά, υποβάλλεται ο Ατομικός Λογαριασμός Ασφαλισμένου που εκδίδεται άμεσα από το ΙΚΑ (δηλαδή μια απλή εκτύπωση των ενσήμων από 01/01/2002 έως σήμερα).

(ιγ) Πιστοποιητικό αναπηρίας (εφόσον υπάρχει).

Επισημαίνεται ότι κατά την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μη δεσμεύονται από ιδιότητες όπως: συμμετοχή σε εταιρείες, εμπορική δραστηριότητα, ιδιοκτησία ή/και διδασκαλία σε φροντιστήριο, εργάζονται με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε Δ/νση Εκπαίδευσης ή με κάποιο πρόγραμμα συγχρηματοδοτούμενο από ΕΚΤ ή είναι εργαζόμενοι και ασφαλισμένοι σε ΟΑΕΕ.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΟΥ - ΠΔΕ

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΣΠΑ

 

7. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ (ΓΙΑ ΠΥΣΕΕΠ)

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΝΤΥΠΑ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΣΤΙΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΥΣΕΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει του Ν.4354/2015 την ημέρα της πρόσληψης τους οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που προσλαμβάνονται σε Δ/νσεις της αρμοδιότητας μας πρέπει να υποβάλλουν α) αίτηση προς το ΠΥΣΕΕΠ για αναγνώριση προϋπηρεσίας και β) αίτηση αναγνώρισης μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων προκειμένου να γίνει η κατάταξη τους στο μισθολογικό κλιμάκιο. Οι αιτήσεις πρωτοκολλούνται την ίδια μέρα που καταθέτονται και αποστέλλονται μετά τον απαιτούμενο έλεγχο γνησιότητας στην ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου. Να γίνει χρήση των εντύπων που έχουν αποσταλεί από την ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου, τα οποία φέρουν το λογότυπο ΕΣΠΑ.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για αναγνώριση προϋπηρεσίας είναι τα εξής.:

α) Τα σχετικά ένσημα ή βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα που αποδεικνύει ότι για το χρονικό διάστημα που προσφέρθηκε η προϋπηρεσία ο ενδιαφερόμενος ήταν ασφαλισμένος.

β) Υπεύθυνη δήλωση ότι για την εν λόγω προϋπηρεσία δεν έλαβε σύνταξη, αποζημίωση ή άλλο βοήθημα αντί σύνταξης.

γ) Βεβαίωση από τον φορέα απασχόλησης όπου θα αναφέρονται: Οι αποφάσεις πρόσληψης και απόλυσης, η ιδιότητα με την οποία υπηρέτησε, η σχέση εργασίας, το ωράριο εργασίας (πλήρες ή μειωμένο), το υποχρεωτικό πλήρες ωράριο (σε περίπτωση εργασίας με μειωμένο ωράριο), η διάρκεια των προϋπηρεσιών αυτών.

δ) Βεβαίωση του φορέα απασχόλησης στην οποία θα αναφέρεται η νομική μορφή του φορέα απασχόλησης, καθώς και αν υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής της παρ.1 του αρθρ. 7 του Ν. 4354/2015.

Για προϋπηρεσίες που έχουν προσφερθεί σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας ή/και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν απαιτείται προσκόμιση της ανωτέρω βεβαίωσης, καθώς υπάγονται στη περίπτωση (η) της παρ. 1 του άρθρου 7 του Ν. 4354/2015.

Προσοχή. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ/ΕΕΠ συμπληρώνουν τη σχετική αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας για κάθε σχολ. έτος χωριστά επικαλούμενοι τις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας όπως έχουν καταχωρισθεί στον ΟΠΣΥΔ, χωρίς να απαιτείται  η εκ νέου προσκόμιση των σχετικών δικαιολογητικών εγγράφων σύμφωνα με τον (Ν.4823/3-8-2021). Απαιτείται μόνο η προσκόμιση βεβαιώσεων προϋπηρεσιών που δεν έχουν καταχωρισθεί στον ΟΠΣΥΔ καθώς και η προϋπηρεσία του σχολ έτους 2021-2022.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για αναγνώριση μεταπτυχιακού/διδακτορικού τίτλου για βαθμολογική εξέλιξη είναι τα εξής:

  1. Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό δίπλωμα
  2. Αναλυτική βαθμολογία

(Σε περίπτωση ξενόγλωσσου τίτλου ,απαιτείται και η μετάφραση /αυτών και αναγνώριση από ΔΟΑΤΑΠ)

Επισυνάπτονται τα απαραίτητα έντυπα προς διευκόλυνσή σας:

  1. Αίτηση Αναγνώρισης Μεταπτυχιακού ΠΥΣΕΕΠ (για ΕΕΠ)
  2. Αίτηση Αναγνώρισης Προϋπηρεσίας - ΠΥΣΕΕΠ (για ΕΕΠ-ΕΒΠ)
  3. Υπεύθυνη Δήλωση για Αναγνώριση Προϋπηρεσίας

 

 

8. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Παρακαλούνται οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, κατά την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας τους, να προσκομίσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας δύο όψεων.
  2. Έγγραφο με το οποίο να πιστοποιείται ο Α.Φ.Μ.
  3. Έγγραφο με το οποίο να πιστοποιείται ο Α.Μ.Κ.Α.
  4. Έγγραφο με το οποίο να πιστοποιείται ο Α.Μ.Α. -Αριθμός Μητρώου Ασφάλισης- (π.χ. φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου κοινωνικής ασφάλισης).
  5. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας βιβλιαρίου τράπεζας όπου θα αναγράφεται ευκρινώς ο ΙΒΑΝ και ο εκπαιδευτικός θα είναι ο πρώτος δικαιούχος.
  6. Αντίγραφο βασικού τίτλου σπουδών (εάν είναι από φορέα εξωτερικού να είναι νομίμως επικυρωμένο και επίσημα μεταφρασμένο και με απόφαση ΔΟΑΤΑΠ)
  7. Αίτηση αναγνώρισης συνάφειας μεταπτυχιακού/διδακτορικού συνοδευόμενη από: αντίγραφο μεταπτυχιακού/ διδακτορικού τίτλου σπουδών (εάν είναι από φορέα εξωτερικού να είναι νομίμως επικυρωμένο και επίσημα μεταφρασμένο και με απόφαση ΔΟΑΤΑΠ).
  8. Πρόσφατη πρωτότυπη βεβαίωση γενικού ιατρού ή παθολόγου (δημόσιου νοσοκομείο ή ιδιώτη), από την οποία να προκύπτει η υγεία και η φυσική καταλληλότητα, ήτοι να αναγράφει ότι είστε ικανοί να ασκήσετε τα εκπαιδευτικά και διδακτικά σας καθήκοντα και ότι χορηγείται για τον μόνιμο διορισμό στην Β/θμια εκπαίδευση όπως ορίζεται στο άρθρο 7 του Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Β΄/21-11-2013).
  9. Πρόσφατη πρωτότυπη βεβαίωση ψυχιάτρου (δημόσιου νοσοκομείο ή ιδιώτη), από την οποία να προκύπτει η υγεία και η ψυχική καταλληλότητα, ήτοι να αναγράφει ότι είστε ικανοί να ασκήσετε τα εκπαιδευτικά και διδακτικά σας καθήκοντα και ότι χορηγείται για τον μόνιμο διορισμό στην Β/θμια εκπαίδευση όπως ορίζεται στο άρθρο 7 του Ν.4210/2013 (ΦΕΚ 254/Β΄/21-11-2013).
  10. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (Μπορεί να ζητηθεί και αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία. Για πιο άμεση ενέργεια μπορείτε να το κατεβάσετε από το gov.gr και να το προσκομίσετε).
  11. Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος ή υπηρετούντος τη στρατιωτική θητεία απαιτούνται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης ή υπηρέτησης.
  12. Πιστοποιητικό στρατολογίας τύπου Α (Μπορεί να ζητηθεί και αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία. Για πιο άμεση ενέργεια παρακαλούμε να το κατεβάσετε από το gov.gr και να το προσκομίσετε).
  13. Βεβαίωση εντοπιότητας από το Δήμο (για τους Δήμους αρμοδιότητας της Δ.Δ.Ε. Θεσπρωτίας).
  14. Πιστοποιητικό πολυτεκνίας ΑΣΠΕ και πρόσφατο ΚΕΠΑ για τις περιπτώσεις που οι εκπαιδευτικοί ανήκουν σε ειδική κατηγορία.
  15. Βεβαίωση για συνυπηρέτησης
  16. Δήλωση περιουσιακής κατάστασης σε κλειστό φάκελο Α4 όπου θα αναγράφεται μόνο ο Α.Φ.Μ.
  17. Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη συνοδευόμενη από φωτοαντίγραφα των βεβαιώσεων προϋπηρεσίας για κάθε έτος ξεχωριστά (όχι εκτυπωμένη συνολική προϋπηρεσία από το ΟΠΣΥΔ) στις οποίες θα αναγράφονται: (α) απόφαση πρόσληψης και απόλυσης, (β) βεβαίωση από τον φορέα απασχόλησης στην οποία θα προκύπτει η ιδιότητα με την οποία υπηρέτησαν, η σχέση εργασίας, το ωράριο (πλήρες ή μειωμένο), το υποχρεωτικό πλήρες ωράριο σε περίπτωση εργασίας με μειωμένο ωράριο, η διάρκεια της προϋπηρεσίας και (γ) βεβαίωση στην οποία να αναφέρεται η νομική μορφή του φορέα απασχόλησης καθώς και αν υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1, του άρθρου 7 του Ν. 4354/2015.
  18. Μηχανογραφημένη κατάσταση ενσήμων (από κατάστημα Ι.Κ.Α. ή εκτυπωμένη από την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ), εφόσον υπάρχει προϋπηρεσία.
  19. Υπεύθυνη δήλωση για μόνιμο διορισμό.
  20. Στοιχεία Υπαλλήλου – Υπεύθυνη Δήλωση.
  21. Υπεύθυνη Δήλωση επιλογής φορέα ασφάλισης.
  22. Υπεύθυνη δήλωση οικογενειακού επιδόματος.

 

ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

 

9. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ

 

 

10. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ