Θερμά συγχαρητήρια στη Διεύθυνση, στους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα στους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ηγουμενίτσας με Λ.Τ για την εθελοντική τους συμμετοχή, μαζί με άλλα Μουσικά Σχολεία της Ελλάδας, στη δράση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το γραφείο UNICEF στην Ελλάδα.

Η εθελοντική αυτή συμμετοχή αποτελεί αναγνώριση της μουσικής διάθεσης, της δημιουργικότητας, του ταλέντου, της μουσικής προσπάθειας που πραγματοποιείται στο σχολείο, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες και τις ξεχωριστές ικανότητες των μαθητών και των εκπαιδευτικών του. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε στα Μουσικά Σχολεία της χώρας χωρίς οικονομική επιβάρυνση των σχολικών μονάδων και με τη συμμετοχή τριών καταξιωμένων καλλιτεχνών του Νίκου Πορτοκάλογλου, του Γιώργου Περρή και της Έλενας Παπαρίζου. Το Μουσικό μας σχολείο επισκέφθηκε η ταλαντούχα και καταξιωμένη τραγουδίστρια κα Παπαρίζου για τη σύνθεση μουσικού κομματιού μαζί με τους μαθητές, μια εμπειρία που αναμένεται να εμπνεύσει και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την καλλιτεχνική τους έκφραση.

Τα Μουσικά Σχολεία οφείλουν να διακρίνονται όχι μόνο στον χώρο της τέχνης και της μουσικής, αλλά και στη γενική μόρφωση, αποδεικνύοντας ότι η μουσική και καλλιτεχνική παιδεία συμπορεύεται με την υψηλή εκπαιδευτική καλλιέργεια και την πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών.

Ευχόμαστε ολόψυχα οι δράσεις του Μουσικού μας Σχολείου να συνεχιστούν και να διευρυνθούν, αγκαλιάζοντας ακόμη περισσότερες πολιτιστικές, εκπαιδευτικές και κοινωνικές πρωτοβουλίες.

Ο Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Θεσπρωτίας

Μητσιώνης Βασίλειος